پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

پاپتی . [ پ َ ] (ص مرکب ) در تداول عامیانه ،پابرهنه . || یک لاقبا. سخت فقیر و بی چیز.

پیام های کوتاه

  • ۲۶ دی ۹۸ , ۱۵:۳۸
    قاف

پیامرسان بومی

چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۳ ق.ظ

یا رئوف...

به یمن عنترمشقی هایی که این روزها بر سرمان می اورند انواع پیامرسان های ایرانی را تست می کنم:
گزارش مشاهدات از جهت تعداد کاربران، سرعت و کاربری به شرح زیر است:
برای من که آیفون دارم و ویندوز:
سروش: به شدت داغون. بدون هر گونه تغییر و تحول عمده. کند و همواره در حال اتصال. چه ویندوز چه ایفون. فعلا مجبورم نصب داشته باشم. به خاطر تبلیغات صدا و سیما همه هم اکانتش را دارند.
ایتا: نسخه ویندوز عالی. کپی تلگرام. نسخه ایفون ندارد. تقریبا همه اشنایان هم اکانت ایتا دارند.
گپ: نصب کردم. حذف کردم. روی ایفون اصلا جواب نمی داد. وینوزش را هم بی خیال شدم. 
ای گپ: فضای گرافیکی قشنگی دارد. به شدت کند است. نسخه ویندوزش نصب نمی شود. خطا می دهد. نسخه ایفون خیلی ناقص است. از ساده ترین امکان که جستجو است بی بهره است.
ولی بیسفون پلاس:
حرف ندارد. فقط نسخه ویندوز ندارد. استقبال هم ندارد. گرافیک زیبا. امکانات فول. عرضه شده در اپ استور (ایمن و تایید شده توسط شرکت اپل) .
خلاصه بیسفون پلاس را نصب کنید و حال کنید. 
اگر دوست و اشنایی هم در خبرگزاری ها و نهادها و ... دارید سفارش کنید که بیسفون را تست کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۵
پا پتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی