پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

پاپتی . [ پ َ ] (ص مرکب ) در تداول عامیانه ،پابرهنه . || یک لاقبا. سخت فقیر و بی چیز.

پیام های کوتاه

  • ۲۶ دی ۹۸ , ۱۵:۳۸
    قاف

روززنوشت های کرونایی 9

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰ ب.ظ

📆 سه شنبه 24 تیرماه 99
دیروز از سامانه پیامکی اداره دستم رسید. البته قبلش، برش دارترین آدم مجموعه، دست به کار شده بود. امر به معروف لسانی را اتاق به اتاق با لحن لین در عین حال قاطع به انجام می رساند. دعوت کردمش به اتاق. هم اتاقی ام قهر کرده، رفته! تنها بودم. حسابی تشکرش کردم. می گفت یکی از اقوام، از اداره مبتلی شده. 50 نفر در یک اداره بر اثر سهل انگاری یک نفر، کرونا گرفته اند. طبیعتا 50 خانواده هم اسیر خواهند شد. از عدم پذیرش بیمار، در بیمارستان ها، حتی با واسطه و پارتی گفت...
امروز شهرداری تهران، گند زد به همه مصوبات ستاد کرونا. فلان مسئول خردش، نامه زد به آدم های خردتر از خودش و ذیل یک نامه، از باغ وحش تا دانشگاه، از قهوه خانه تا مسجد را، همه ذیل یک نامه بست.
جوری گند زد با این نامه که ساعت 14 استانداری تهران برای جبران و تکذیب و تعیین مرجع تعطیلی وارد میدان شد.
شهر شلوغ شده. قورباغه، نشسته پشت آر پی جی.
خدا به دادمان برسد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۹
پا پتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی