پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

پاپتی . [ پ َ ] (ص مرکب ) در تداول عامیانه ،پابرهنه . || یک لاقبا. سخت فقیر و بی چیز.

پیام های کوتاه

  • ۲۶ دی ۹۸ , ۱۵:۳۸
    قاف

جنگ اول به از صلح آخر

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ق.ظ
پست وبلاگ یا رئوف

یا رئوف

ما دانشجویان رشته های علوم و مهندسی هر چیزی را خوب بلد نباشیم منطق ریاضی و ( p --> q ) کردن را خوب بلدیم، این را بدون ذره ای اغراق و تعارف می گویم شاید درس ریاضی را دوبار حذف اضطراری کرده و سه بار افتاده باشیم و در نهایت با نمره ناپلئونی قبول شویم اما مطمئن باشید فلسفه و منطق ریاضی را خوب بلدیم ( برای اینکه نقیضش را نیاورید میگویم 80% این گونه هستیم)دوستی دارم که می گویید مثل ما مثل کسانی است که قهرمان المپیک هستند ولی به اجبار روزگار در پاراالمپیک شرکت میکنند(تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)البته من فقط نقل قول کردم و 63%با این نظر موافقم. شمانیز درصد توافقی را در قسمت نظرات به صورت تشریحی بنویسید. بزرگترین آرزوی ما این است که قسمت نظریات از حالت chat room بیرون آمده ومحلی برای نقد و تضارب آرا شود.

برگردم به اصل مطلب: در این مدت اتقاقات زیادی افتاد که می توانست هر کدام موضوع یک پست برای وبلاگ باشد ولی از آنجا که به پیشرفت و ترقی نبردبانی اعتقاد داریم و معتقدیم که اول باید فرض مساله کاملا روشن شود تا بتوانیم در حل مساله موفق باشیم .پس صبر کردیم و تصمیم گرفتیم تا فرض مساله تبیین شود و تا وقتی هدف و محتوای خود را ترسیم نکرده ایم دست به نوشتن در مورد اتفاقات و مسائل روز نزنیم پس بیایید فرضیات خود را کامل کنیم.

(1) این وبلاگ یک وبلاگ کاملا شخصی است، متعلق به هیچ سازمان، گروه، نهاد، ارگان، جناح، جبهه، حزب، تشکل و ... (کلا هیچ نهاد مدنی ) نیست و هر چه در آن خواهید خواند نظریات کاملا شخصی نویسنده این وبلاگ است.

(2) این وبلاگ خویش را مجاز می داند که در مورد هر واقعه و اتفاق و سخن و مطلبی نظر شخصی خود را بیان نماید، خواه به مذاق دوستان و ... ، خوش آید یا نیاید. نمی گوییم که در تمام موارد کارشناس هستیم، نه، اما لااقل به عنوان یک انسان می توانیم دیده ها و شنیده های خود را به بوته نقد بگذاریم. حسنش این است که توسط شما نوشته هامان نقد و داده ها و اطلاعات ناقصمان تکمیل می شود و قضاوت توسط خوانندگان انجام می شود ( فضای آزاد رسانه ای! )

(3) این وبلاگ سعی خواهد کرد که از سیاست دوری گزیند چون نویسندگانش پس از p آنگاه q کردن های بسیار { دانشجویان ریاضی و مهندسی متوجه می شوند که چه می گویم } به این نکته مهم پی بردند به قول هارون الرشید ملعون " سیاست عقیم است. عقیم".البته خواستم همان مثل معروف را به کار برده باشم، دیدم اساعه ادب می شود.

ولی گاها تاکید می کنیم گاها ممکن است از رئیس جمهور و معاونانش و نیز کاندیدای مصر بر تقلب و کاندیدای اول مصر بعد منصرف و کاندیدایی که در سال 84 ده دقیقه خوابید و سال 88 اصلا نخوابید که ای کاش امسال هم می خوابید ونیز اکثر مردان سیاست مطالبی در این وبلاگ کذایی بخوانید اما به ندرت، باز هم تاکید می کنیم به ندرت.

ولی در مورد سایر مطالب بسیار خواهید خواند، از استاد شجریان که به جرات و با اطمینان می گوییم  که خسرو آواز ایران است ( هر کجا هست خدایا به سلامت دارش ) تا ساسی مانکن که نمی دانم چی آواز ایران است !! ( اصلا در مورد آوازش هم شک دارم ) از صادق هدایت تا جلال آل احمد و دکتر شریعتی.از ملا صدرا تا شهید مطهری، از نظریات استیون هاوکینگ در فیزیک تا نظریات ارسطو و افلاطون در فلسفه، از کهربا تا ابر رساناها واز حضرت مهدی موعود (عج) تا آرماگدون. از نقد کتاب و فیلم و برنامه های تلویزیونی گرفته تا تحلیل فوتبال و والیبال و کشتی.

چرا می خندید! مگر ما ایرانی نیستیم...  ایرانی باشی و در هر موضوعی نظر ندهی اصالتت را گم کرده ای مگر اینطور نیست؟؟!!

ولی نترسید، نظر کارشناسی نمی دهیم اما برداشت خودمان را که میتوانیم بنویسیم، نمی توانیم؟

(4) از نظریات دیگر دوستان هم استفاده خواهیم کرد، چون معتقدیم "خذوا العلم من افواه الرجال" همه چیز را همه کس دانند.

(5) گاها ممکن است شما در این وبلاگ مواجه شوید با پیام های تبریک و تسلیت به دوستان و رفقا، فکر نمی کنیم ایراد داشته یاشد اگر دارد با ذکر دلیل بیان کنید.

(6)خلاصه اینکه هدف ما ایجاد یک مطبوعه الکترونیکی است. شاید حتی ضمیمه و جدول و سودوکو و لطیفه و حکایت هم به آن افزودیم (یاد شرق بخیر! دائره المعارفی بود)


(7)در قسمت لینک ها ممکن است با وبلاگ های کاملا متفاوتی روبرو شوید از وبلاگهای کاملا سیاسی متناقض تا وبلاگ های تفریح و سرگرمی و علمی. عارضم به حضور انورتان که آنچه ما بدان معتقدیم اینست که خوانندگانمان آنقدر فرهیخته هستند که صلاح خویش را تشخیص دهند پس در پیوندهایمان آنان را کاملا آزاد خواهیم گذاشت تا با انواع اقسام نظریات آشنا شوند و راه خود را برگزینند. یک لینکستان کاملا آرمانی و مدنی. البته لینک های سالم و مفید. همانطور که قبلا گفتم اگر از شجریان بگوییم از ساسی مانکن هم خواهیم گفت! و هر دو را نقد خواهیم کرد، فکر کنم خیلی ساده است و نیاز به توضیح ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
پا پتی

یا رئوف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی