پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

پاپتی . [ پ َ ] (ص مرکب ) در تداول عامیانه ،پابرهنه . || یک لاقبا. سخت فقیر و بی چیز.

پیام های کوتاه

  • ۲۶ دی ۹۸ , ۱۵:۳۸
    قاف

بازگشت گودزیلا

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ق.ظ

پست وبلاگ یا رئوف


یا رئوف


سلامی چو بوی خوش آشنایی

در آستانه فصل بهار و بعد از 153 روز به حول و قوه الهی، فک پلمپ می کنیم این دفترچه یادداشت گرد گرفته را. به مانند بانوان دوران نه چندان باستان ولایتمان: خمسه . در و دیوار منزلمان را با گل سرخ و سفید مشاطه کردیم و از نو آراستیمش.تا...


یار که را خواهد و میلش به که باشد.


کمد را باز کردم. آخرین بقچه ها مربوط بود به خداحافظی ثبوتی. امروز این بقچه مثل موی سر استاد سفید و گردگرفته بود. بیرون کشیدمش. هر چه کردم پاک نشد. اصلا فراموش کرده بودمش. ای ی ی ی ی ...


وبقچه ی زیریش خاطرات سفر کربلا بود. عمرا اگر گرد گرفته باشد. بعد از آن دوبار دیگر هم مشرف شدم. باز هم ای ی ی ی ی...


علی ای حال. برگشتم. در این مدت دو سه جا اسباب کشی کردم. انصافا هیچ جا خونه ی آدم نمی شه.


سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


آمدم بار دیگر فریاد بکشم:


یا رئوف...


چقدر دلتنگ این ذکر بودم. یا رئوف...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴
پا پتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی