پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

پاپتی . [ پ َ ] (ص مرکب ) در تداول عامیانه ،پابرهنه . || یک لاقبا. سخت فقیر و بی چیز.

پیام های کوتاه

  • ۲۶ دی ۹۸ , ۱۵:۳۸
    قاف

ثبوتی ثابت کرد...

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۲ ق.ظ

پست وبلاگ یا رئوف


یا رئوف...


درست یک هفته بعد از برکناری‌اش و در حالی که گفته می‌شد روز یکشنبه زمان بازگشتش به زنجان خواهد بود و بسیاری خود را آماده استقبال از او کرده بودند، شنبه 6 شهریورماه و بدون اطلاع قبلی به دانشگاه‌ آمد و دانشجویانش و برخی اساتید را در مراسم افطاری دور هم جمع کرد تا بگوید: "من از شما ممنونم، اما دیگر کافی است، ادامه اعتراض‌ها به صلاح نیست و از شما می‌خواهم به آن خاتمه بدهید. برخی فکر می‌کردند اگر اتفاقی بیفتد دانشجویان این دانشگاه واکنشی نشان نمی‌دهند اما نشان داده شد که اگر بخواهند اعتراض کنند از دانشجویان جاهای دیگر عقب نیستند".

گفت:" وظیفه ما یاد دادن و یاد گرفتن است، غافل نشویم. فردا هم کلاس درسم برقرار است، می‌خواهم کسی مزاحم تدریس من نشود". 

پروفسور در پایان یک خواسته داشت:" از شما می‌خواهم عکس‌های من را هم از روی شیشه‌های دانشگاه بردارید".این را گفت و خودش اولین نفر بود که از روی یکی از شیشه‌ها عکسش را کند. 

هیچ کس روی حرفش حرف نزد، مثل همیشه. پدر احترام داشت، دارد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴
پا پتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی