پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

پاپتی . [ پ َ ] (ص مرکب ) در تداول عامیانه ،پابرهنه . || یک لاقبا. سخت فقیر و بی چیز.

پیام های کوتاه

  • ۲۶ دی ۹۸ , ۱۵:۳۸
    قاف

تاملات آزموده یک ذهن آشفته فلسفی1

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۰ ق.ظ

پست وبلاگ طرقه


اوست نشسته در نظر


1- زندگی را نباید ایده آل دید.

اصلا نباید به دنبال زندگی ایده آل بود. 

یافت می نشود.

هر چه هست، هست. 

شاید، اوضاع بهتر شود ولی مشروط  به این است که بدانی، هر آنچه هست، هست. اگر منتظر هر آنچه باید، باشی. هر آنچه هست را از دست می دهی...

این همان ذم طول امل در شرع مقدس است، ظاهرا...


2- زندگی من هیچ وقت خطی نبوده...

سخته ولی راضی ام.

البته اعتراف میکنم که گاهی اوقات حسرت می کشم برای مدل خطی زندگی.


3- برای لیونل مسی، شبکه های اجتماعی و دنیای آزاد اطلاعات، متاسفم...


4- یه حسی بهم میگه...

یه عده مثل مشاوران، رسانه ها و ... در تلاشند که

از روحانی کاریزما بسازند.

غافل از اینکه شخصیت روحانی اصلا قابلیت کاریزما شدن رو نداره، ساده ترین دلیلش هم اینه که به اذعان خودش، این آدم حقوقدانه!!!


5- انصافا اصلاح طلب ها رسانه، کارکرد  و تاثیراتش رو خییییییلی خوب می شناسند...


6- و ما ادراک ما گوگل...

از عارفی پرسیدند زندگی ات را بر چه بنا کرده ای؟ 

گفت: google

اوقات فراغتمان را در گوگل پلاس سپری می کنم.

مرورگرم گوگل کروم است.

مقالات درسی را از گوگل اسکولر می گیریم.

عکس و ملزومات شغلی ام را هم از موتور جستجوی گوگل می یابم.

جیمیل هم که صندوق پستی ام است.

مشق زبان تخصصی ام را مترجم گوگل ترجمه کرده و لغات را برایم تلفظ می کند.

فیلم های آموزشی و سرگرمی ام را در یوتیوپ تماشا می کنم.

چنانچه راه گم کنم از نقشه گوگل راه خود را می یابم.

این تازه نمی ست از یم گوگل...

و ما ادراک ما گوگل...

چقدر پدرسوخته بوده صاحب این ذهن خلاق سازنده گوگل


7- نمی دونم وقتی پدر و مادرم اسم بنیامین رو برام انتخاب می کردن، لحظه ای به ذهنشون خطور نکرد که یگانه پسرشون ممکنه مثل قوم جهود، آواره و سرکش بشه؟


8- ظریف هم از شدت افسردگی تو شبکه های اجتماعی پلاسه؟


9- لباس های محلی را دوست می دارم، می تواند دژ محکمی مقابل تهاجم فرهنگی باشد، چه بهتر که از کودکی، بچه ها را به پوشیدن لباس محلی عادت دهیم، آنوقت لازم نیست بعد از بیست- سی سال، دغدغه جمع کردن ساپورت  از خیابان ها و پیاده روها به زور گشت ارشاد که هزار مدل ان قلت و نقد دارد، داشته باشیم...

رونوشت:

وزیر محترم آموزش پرورش، جهت اقدام در البسه و روپوش مدارس


10- من زندگی رو به سخره گرفتم؟

زندگی منو به سخره گرفته؟

سخره منو به زندگی گرفته؟

زندگی و سخره، دو تایی با هم منو گرفتن؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۸
پا پتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی