پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

این طبع که من دارم، با عقل نیامیزد...

پاپتی

پاپتی . [ پ َ ] (ص مرکب ) در تداول عامیانه ،پابرهنه . || یک لاقبا. سخت فقیر و بی چیز.

پیام های کوتاه

  • ۲۶ دی ۹۸ , ۱۵:۳۸
    قاف

درد دل! دل پر درد...

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۲ ق.ظ

پست وبلاگ طرقه


اوست نسشته در نظر...


باز هم فرار از تنش هایی  که مدتی ست اینجا گریبانگیرش شده ام

و...

پناه آوردن به پلاس و mp3 player...

و تکرار مداوم:

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور...

وحتی گاها خندیدن به ریش لسان الغیب!

که ای پیر فرزانه...

برخیز حالم را ببین...

دورانی ست؛ یکسان است.

هر روز پست تر از دیروز...

پست پست...

و من دچار خفقانی غریب...

و حسرت سال های دور

حاضر به معاوضه ام...

کودکی ام را می خرم...

چند؟

مزرعه ای ست اینجا...

پر از پاچه خوار و پاچه گیر...

بای ذنب؟؟؟؟؟؟؟

یا غیاث المستغیثین...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۸
پا پتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی